Není, vyjdeme vstříc vždy každé objednávce. Je však zapotřebí brát v potaz, že objednávky v hodnotách stokorun, pro nás mají nízkou prioritu a přednost mají objednávky s vyšší hodnotou.
Každý produkt má nastavené množství k odběru, většinou lze nakupovat po jednotkách kusů.
Kdykoliv. Každý všední den je uzávěrka objednávek v 9:00, pokud tedy objednáte do tohoto času, ještě tentýž den Vám přijde faktura pro zaplacení. V případě osobního vyzvednutí obdržíte email, že je zásilka připravena a fakturu obdržíte při platbě v hotovosti.
Je-li objednávka vytvořena do 9:00, tentýž den je připravena k osobnímu vyzvednutí. V případě poslání zásilky kurýrem, odesíláme po připsání částky na účet. Pokud platba dorazí nejdéle do 9:30 následující den, tentýž den odesíláme.
K reklamacím přistupujeme kladně. Zboží je nutné poslat přímo k nám na adresu provozovny uvedenou v kontaktech a to prostřednictvím GLS, PPL nebo DPD kurýra - Českou poštu ani nic jiného neakceptujeme. Možné je také zboží dovézt osobně. Je nutné vždy před odesláním nebo přivezením reklamace nás informovat a to formou emailu, kde je nutné uvést název produktu uvedený na eshopu + číslo faktury, ze které byl daný produkt. Jakmile nám dorazí reklamované zboží na sklad, vystavujeme na něj příjmový doklad a vyměníme za nový produkt, který přidáme do následující objednávky.
Hledat: ""